Az nlc. fórumon 20 éves fennállása óta közel 300 ezer témában indult csevegés, és több mint 1 millió hozzászólás született. A Facebook megjelenése és térhódítása miatt azonban azt tapasztaltuk, hogy a beszélgetések nagyrésze áttevődött a közösségi médiába, ezért úgy döntöttünk, a fórumot hibernáljuk, ezentúl csak olvasása lehetséges. Új hozzászólást és témát nem tudtok indítani, azonban a régi beszélgetéseket továbbra is megtaláljátok.

Mindörökké Gruppy 🤮

K.I.
Létrehozva: 2020. december 10. 19:48

2020 van és ez a cég még mindig talál magának madarat. Például engem. Röviden. Én is rendeltem, hibás terméket kaptam, 10 nap alatt se a gruppival,se a partnerükkel nem jutottam sehova.Pofátlanul leráznak, mondván,hogy a partnerükkel vegyem fel a kapcsolatot, akik jó magasról kakáltak rám.Persze mičrt ne tették volna, hisz fizikailag elérhetetlenek. Se telefon,se üzlet, eu.com végű email cím. Az összes hulladék terméket ez az oldal hirdeti, itt szórják ki a selejtet. Amit tanultam ebből : a forgalmazó adatait meg kell keresni a neten, legyen telefonszám, létező elérhető üzletet, fizikai kapcsolatfelvételi lehetőség. Ja! És számlát se mellékeltek. Úgyhogy óvatosan ezzel az oldallal! Ellenőrizz!!,mert a gruppinak mindegy,hogy milyen szart hirdet,csak pénz legyen belőle.

  1. 2020. december 11. 18:575.

    Meglehetösen gyakran vásárolok on-line. Eddig még nem ért csalódás. Természetesen megnézem, hogy honnan, - valamint összehasonlítok több kínálatot is. Ez évben ugyan meghiúsult egy megrendelésem a járvány miatt, mert gondolom Kína nem tudott szállítani. Egy futópadot akartam venni, az árát átutaltam Paypal-al. A szállítás idöpontját kétszer elnapolták, majd harmadszorra beismerték, hogy nem tudják küldeni és a pénzt visszautalták. Reméltem valami kártérítést is, mert majdnem fél évig tartott az egész, de egy síma bocsánatkéréssel intézték el az egészet. Azóta én is rögtön a kékfedelü kukába dobom az ajánlataikat.
      

    előzmény:
    castaneasativa46 (4)
    2020-12-10  22:22
  2. 2020. december 10. 22:224.

    Őszintén szólva, nekem kicsit meredeknek tűnik ez az on-line vásárlás. Én egyetlen egyszer vásároltam egy kisebb vízszivattyút, amit szabályosan meg is kaptam az átvételi ponton. Persze ez nem üzlet, a helyiségben csak pénztár van, meg egy pult. Originál csomagolással állítólag elvileg van lehetőség az esetleges visszavásárlásra, kértem ezért hogy az eladó szakszerűen bontsa ki. Ez megtörtént, de szándékosan jól megtépte a dobozt - ott szólnom kellett volna, hogy tépett dobozzal nem veszem át a szivattyút, amit már kifizettem - de nem szóltam. A már kifizetett termék vagy jó, és akkor mindegy, hogy tépett a doboza, vagy műszaki hibás - akkor viszont nem feltétele a visszavételnek a tépett doboz. 


    Az eladó viselkedését minden esetre megjegyeztem - első és utolsó vásárlásom volt a céggel, két évig küldték a különféle ajánlataikat, válaszra sem méltattam őket.


    Bármilyen terméket is szeretnék vásárolni azóta, előfeltétel, hogy azt megnézzem, esetleg kipróbáljam, áttanulmányozzam a műszaki adatait, mert a legalaposabb tájékozódással is lehet hibát elkövetni, nem egy ilyen láttatlanban megrendelt árúval. Még akkor sem, ha azt a cég ingyen kínálja, vagy esetleg még ő fizet az átvételkor. 


    előzmény:
    nidda (3)
    2020-12-10  21:44
  3. 2020. december 10. 21:443.

    A napokban volt az egyik müsorban, hogyan vásárolják az öt csillagos értékeléseket. Pl. a WhatsApp-on rábeszélnek valakit , hogy vásárolja meg a (gagyi)terméküket az Amazonnál és amennyiben utána öt csillagos értékelést ír róla és annak a másolatát elküldi nekik E- mailben, visszakapják a vásárlás árát. Ez valóban így is van. Kipróbálták, - és kb. kétezer euró értékben jutottak ingyen különbözö termékekhez, amik utánna a ki lettek dobva, mint selejt. Az Amazon elhatárolja magát ettöl, arra hívatkozva, hogy ez a módszer náluk tilos és tavaly pl. négyszázmillió dollárt fektettek a fogyasztóvédelembe az ilyesmi megelözésére....

  4. 2020. december 10. 21:322.

    Miért nem vásárlás ELŐTT nyomozgattál a cég után? 

Címlap

top