Az nlc. fórumon 20 éves fennállása óta közel 300 ezer témában indult csevegés, és több mint 1 millió hozzászólás született. A Facebook megjelenése és térhódítása miatt azonban azt tapasztaltuk, hogy a beszélgetések nagyrésze áttevődött a közösségi médiába, ezért úgy döntöttünk, a fórumot hibernáljuk, ezentúl csak olvasása lehetséges. Új hozzászólást és témát nem tudtok indítani, azonban a régi beszélgetéseket továbbra is megtaláljátok.

Hiperaktív

Zsanya
Létrehozva: 2007. január 7. 21:22
Sziasztok!

Hiperaktív figyelemzavaros gyerkőcöt nevelgető szülőkkel leveleznék! Jó lenne egy topik, ahol beszélgethetünk!
Várom a hsz-eket!
  1. Torolt_felhasznalo_284236
    Torolt_felhasznalo_284236
    2007. Április 10. 19:281.
    Sziasztok!Végzős gyógypedagógus hallgató vagyok, most írom a Szakdolgozatom, témám Hiperaktivitás a szülő szemével.Arról szeretnék írni, hogy a hiperaktív gyermekek szüleinek milyen problémákkal kell megküzdeniük,hogyan élik meg gyermekük állapotát.Egy kérdőívvel fogom ezt felmérni.Szeretnék minél több véleményt, ezért az volna a kérésem,hogy akinek lenne kedve kitölteni(emailen el tudom küldeni, tehát nagyjából negyed órát vesz igénybe) és ezzel segíteni dolgozatom hitelességét, kérem jelentkezzen az e-mail címemen: evanyiri@hotmail.com Természetesen a dolgozatban semmilyen személyes adat sem fog szerepelni! Előre is köszönöm a segítségetetket! Várom a megkereséseket! Üdvözlettel Nyíri Éva
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_603598 (0)
     
  2. 2007. január 13. 18:1663.
    Majd írd meg mit mondtak, kíváncsi vagyok!
    Amúgy jól vagytok?
    előzmény:
    csámpás (61)
    2007-01-13  13:15
  3. 2007. január 13. 17:1762.