Az nlc. fórumon 20 éves fennállása óta közel 300 ezer témában indult csevegés, és több mint 1 millió hozzászólás született. A Facebook megjelenése és térhódítása miatt azonban azt tapasztaltuk, hogy a beszélgetések nagyrésze áttevődött a közösségi médiába, ezért úgy döntöttünk, a fórumot hibernáljuk, ezentúl csak olvasása lehetséges. Új hozzászólást és témát nem tudtok indítani, azonban a régi beszélgetéseket továbbra is megtaláljátok.
Club Hotels-Visegrád , igaz
2007-11-23 16:421.
Torolt_felhasznalo_648940
Létrehozva: 2007. november 23. 16:42
Sziasztok!
Hetek óta tervezünk férjemmel egy pihentető hétvégét, sikerült is lefoglalni valamit, amikor egyszer csak érdekes telefonhívást kaptam.
Egy utazási ajánlatot kaptam a Visegrádi Thermál Hotelbe, rendkívűl kedvezményes áron. A Club Hotels International Kft-től érkezett a hívás - állítólag valami kérdőívkitöltés alkalmával jutottak a számomhoz- és kb. féláron kínált 3napot/2éjszakát félpanzióval, mindössze annyi feltétellel, hogy hallgassunk meg ott egy 1,5 órás előadást utazással kapcsolatban.
Kaptam is postán egy utazási utalványt, amit aláírva el kell faxolni, illetve a díjat előre átutalni a megadott számlaszámra, utána küldik a vócsert, amivel igénybe vehetjük a szállást.
Nekem olyan furcsa, remélem csak feleslegesen vagyok bizalmatlan, de még nem hallottam ilyenről!
Ismeri valaki ezt a céget? Van valami hasonló tapasztalat? Merjünk belevágni?
Előre köszönöm a válaszokat!
Üdv!
Hetek óta tervezünk férjemmel egy pihentető hétvégét, sikerült is lefoglalni valamit, amikor egyszer csak érdekes telefonhívást kaptam.
Egy utazási ajánlatot kaptam a Visegrádi Thermál Hotelbe, rendkívűl kedvezményes áron. A Club Hotels International Kft-től érkezett a hívás - állítólag valami kérdőívkitöltés alkalmával jutottak a számomhoz- és kb. féláron kínált 3napot/2éjszakát félpanzióval, mindössze annyi feltétellel, hogy hallgassunk meg ott egy 1,5 órás előadást utazással kapcsolatban.
Kaptam is postán egy utazási utalványt, amit aláírva el kell faxolni, illetve a díjat előre átutalni a megadott számlaszámra, utána küldik a vócsert, amivel igénybe vehetjük a szállást.
Nekem olyan furcsa, remélem csak feleslegesen vagyok bizalmatlan, de még nem hallottam ilyenről!
Ismeri valaki ezt a céget? Van valami hasonló tapasztalat? Merjünk belevágni?
Előre köszönöm a válaszokat!
Üdv!
Én biztos rájuk boritottam volna az asztalt...😡
Két tapasztalatom a Club Hotel Internationallal:
Telefonon 2016 június 7-én Katona Bernadett hív: a cégük vette át a Club Hotel am Kreischberget - látták, hogy nem mentem el. Mi a szándékom?
Ők vagy kiadják - és nullszaldósra jön ki az év - vagy eladják utólagos sikerdíjért.
Menjek 2016 06 12-én az Óbesterbe (Péterfia 12).
---------------------------------------------------------- ---------------
Ott S(o?)ós Margit fogad minket. "Segítenek" - de vagy Club Hotel International klubtagságot kell váltanunk - vagy fizessünk előre a szolgáltatásért.
Csak tagjaik hetét árulják ingyen...
Odahívja a "pénzügyi vezetőt": ugyanaz a merevség: előre fizessünk... Kérdi, mennyire taksáljuk - mondom, hogy 1 - 1 millióval is elégedett lennék a kreischbergi és hévízi hetekért. A sikerdíj 10% - ami nekik kevés ahhoz hogy el tudják adni a hetet - ezért kell előre fizetni a szolgáltatásért.
Mondom, hogy bár törvény tiltja hogy előre kérjen - de ha garanciát látnék - adnék is. Miért nem különülnek el kamarában a szélhámosoktól - ha nem azok.
Mire megértik hogy nem fizetünk - arról kezd S. M. beszélni, hogy a fenntartási díjat fizetnünk kell, nullára lemegy a jogunk értéke - és ha végrehajtanak a díjért, még a lakásunkat is elveszítjük - inkább fizessünk nekik... Azt nem garantálja hogy el tudják adni a hetünket... (És még komolyan gondolja hogy ezzel rávesz arra, hogy fizessek...)
Amikor eljövünk elkapja még az én jegyzeteimet is - és a saját jegyzeteivel együtt - a felírt adatainkkal - apró darabokra tépi.
És még a tollamat sem adja vissza.
Nos - ezek szerint:
- ha tényleg adnak el bárkinek is, nagystílűek, ugyanis ha talonba teszi az adatomat esetleges eladás után százezer forintot kapna sikerdíjként - és az utólag megadott tagdíjat...
- abból, hogy neki csak az előre odaadott pénz fontos - arra következtetek hogy ugyanolyan szélhámos ez a cég is mint a többi.
A jegyzetet és a tollamat mégis sikerült megmenteni - csak máshova tettem. További információ: a "pénzügyi vezető" családneve Kacsányi (a rövid utónevet két bemutatkozás után sem értjük).
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Ismét telefonon hívnak, ezúttal is az Óbesterbe menjünk, szeptember 12-én délután négy órára. A telefonos ügynöknek mondom hogy semmilyen címen nem fizetek előre.
Mondja, hogy nem is kell.
A helyszínen S(o?)ós Margit ismét a Club International klubtagságot említi - másképp nem megy a dolog. Megdorgál minket: évek óta egyhelyben vagyunk - mert nem vagyunk hajlandók fizetni. Nekik ragaszkodni kell a szabályukhoz...
Az odahívott "vezető" ezzel szemben azt közli hogy a muraui jogot el tudjuk adni neki - 4 200 000 forintra értékeli - persze az áfával stb. csökkenne az összeg...
De ott a helyszínen dönsünk - alá kell írnunk a szerződést...
Több-kevesebb tanakodás után jön egy másik vezető (Szalay János). Közli, hogy kétszemélyes muraui héttel nem tudnak mit kezdnei még síszezonban sem - vegyünk négyszemélyest vagy bécsi szállodába fektessünk be....
Tehát hárman háromfélét mondanak - és mégis arról akarnak meggyőzni hogy miattunk nem tudtunk eddig megegyezni...
Hegedűs Imre
Mi így voltunk Hévízen. Elég megvetően néztek ránk, nagyon erőszakosak voltak!!! Legyetek határozottak!!!!
Érdemes elmenni, ettől független, érezzétek magatokat jól!!
Olvasd el ezt a cikket, hogy mi vár(hat) rátok:
http://www.nyugat.hu/cgi-nyugat/cikksql.cgi?cikk=14934
Az alábbi, hosszúra nyúlt történet egy "üdülési haszonélvezeti jog" értékesítésének nem hiteles krónikája, mivel bizonyítani az elhangzottakat nem tudjuk. Kedves segítőnk, Csilla néhány kellemetlen - ám érzésünk szerint jogos - kérdésünk után agresszívvé vált, majd megfenyegette munkatársunkat, hogy beperelnek, ha bármit leírunk. Mivel az értékesítő cég képviselőjének elmondása szerint a legjobb esetben napi 40 embernek tartanak előadást, amiből 10 ember vásárol ilyen üdülési haszonélvezeti jogot, ezért mégis közzétesszük az átélteket...
mert nekünk ott a helyszínen lenne időtöltés közben, nem tudom mir ossz történhet még ott! Lehet, hogy ránk telepedik ott valaki és folyamatosan mossa az agyunkat?
A családom clubtag a Hotel Azúrban, meghívással mentünk, és vettünk üdülési jogot (kedvenc szállodánk). Ugyanígy 3 nap 2 éjszaka, télleg meghallgatod az előadást és, ha nem érdekel azt mondod, hogy nem érdekel és kész. Mész úszni vagy pihensz tovább (egyébként ez a Visegrádi Termál Hotel, engem is már megkerestek, de nekünk nem tetszett annyira a hely, már voltunk régebben). Szóval semmi kamu, ha az előadást végighallgatod és nem érdekel a lehetőség, akkor mondj nemet. Ennyi. Pihenj egy jót
SZia! Én itt lakom Visegrádtól nem messze, de ilyen nevű hotelről nem hallottam! Biztos hogy létezik? Danubius Thermál Hotel az van, csak ajánlani tudom mert csodálatos!
Üdv
Jajj, de hülye vagoyk, hiszen az előbb már írtad...
Rengeteg a panasz ezekre a cégekre, a marketingjük 95%-a hazugság.
Nemcsak csalók, de pitiáner, kicsinyes sz.rrágók is.
Melyik cég volt?
Nem véletlenül ez a Holiday Club Hungary Kft csinált magának új nevet, mert a régi "elkopott" már a GVH-nál?
http://www.gvh.hu/gvh/alpha?do=2&pg=72&st=1&m5_doc=1536
Azt mondták, hogy egy 1,5 órás előadáson kell résztvennünk. Végigültük a 3 órás (!) előadást, és azt ígérték, hogy ennek fejében kapunk egy jutalom pihenést: 3 nap 2 éjszaka belföldön az ő szállodáikban ahol akarjuk és 5ezer ft-ot kell fizetünk érte. Az asztalunkhoz kirendelt rendkívül unszimpatikus herpeszes ügyintéző és az előadó nő sem tudott minket rábeszélni, hogy vegyünk üdülési jogot. Teljesen ki voltak akadva... Alig kaptuk meg a szelvényt a "jutalomról". Monda a nő, hogy majd ők hívnak egy héten belül, hogy egyeztessünk. Mivel ez nem történt meg, én hívogattam őket. Az ügyfélszolgálatot alig lehetett elérni, kb 1 hónapig hívtam őket mire tudtam beszélni valakivel és kaptunk időpontot a pesti Petneházi lovasklubba. Ekkor kiderült, hogy csak hétköznapokon hétfőtől csütörtökig lehet igénybevenni a nyereményt. De nekünk így is jó volt, kikértük a szabit. Az utazás előtti napon hívtak telefonon, hogy bocsi de mégsem mehetünk. És elkezdett folyékonyan hazudni a nő, hogy miért, állítása szerint beáztak a szobák. Ezek után felhívtuk a szállodát és persze kb 10 perc alatt kiderült, hogy hazugság volt az egész történet amit előadott a Club Abbázia munkatársa. A befizetett 5ezer forintért meg hónapokig kellett könyörögnöm, hogy visszakapjuk. És a végén még egy bocsánatot sem eresztettek meg...
üdülési jogot akarnak rátok tukmálni az előadáson.
Álljatok ellen, a végsőkig. Ugyanis az csak az eladócégnek biznic. Jó nagy parasztvakítással fognak jönni, hogy ez mennyire jó befektetés nektek... No befektetésnek aztán végképp szar!!!!
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9041079
ol vasgasd ezt a topikot...
igen van ilyen marketingfogás. Van akinek nagyon jó helyet és céget sikerül kifogni, mi viszont nagyon megszívtuk a Club Abbáziával...