Nem kell ahhoz Michelin-csillagos sztárséfnek lenni, hogy valaki egy rakás pénzt szakítson a Youtube-on. Elég, ha úgy vezetsz főzőműsort, hogy nincs rajtad semmi más, csak egy kötény. Legalábbis Ruby Day így szerzett magának hatalmas rajongótábort.
A pucér szakácsnő videóit több mint 99 milliószor látták eddig, a csatornájára pedig 464 ezren iratkoztak fel. Mondjuk nem valószínű, hogy a főzőtudománya miatt rajonganak érte.
Legutóbbi videójában mellesleg sütőtökös muffint készített, mintha ennek lenne bármi jelentősége:
A nő azt állítja, hogy a videói nagyszerű motivációt jelentenek ahhoz, hogy az emberek elkezdjenek főzni, a rajongói pedig az egészséges receptekért és a vidám hangulatért szeretik. Ennek kissé ellentmond, hogy arról is készít szexi videókat, ahogy jógázik, új bikinit próbál fel, sőt még vibrátorokról is készít ajánlókat.
Ruby nemcsak a videókhoz kapcsolódó reklámokból kaszál csinos összeget, közvetlen támogatói is vannak, akik havonta pár dollárt fizetnek neki, amiből évente nagyjából kétmillió forint üti a markát.
Vannak drágább csomagok is, amelyekkel további szexi videókhoz lehet hozzáférni, a leginkább nagyvonalú támogatók pedig 60 ezer forintért „személyre szabott videós főzőtanfolyamot” kapnak.