Amikor tavaly április elsején a Lidl német Facebook-oldalára felraktak egy fotót egy saját márkás sportcipőről, talán még a szupermarket-lánc marketingesei sem gondolták, hogy mekkora sikere lesz a jellegzetes piros-sárga-kék színű lábbelinek. A pozitív reakciók miatt ezután 400 párat le is gyártottak a cipőből, amelyeket egy nyereményjáték keretében szétosztottak – írja a napi.hu.
A lap információi szerint aztán korlátozott számban árusítani is kezdték a cipőket, amelyek pillanatok alatt kultikus tárgyakká váltak az interneten. A 13 euróért, azaz körülbelül 4600 forintért árult sportcipőket nem sokkal a megjelenésük után már akár százszoros áron is kínálták az interneten, de idén nyáron feltűnt az eBay-en legalább egy pár, amelyért 6700 dollárt, azaz több mint kétmillió forintot kértek.
Azok, akik lemaradtak az első hullámról, örülhettek, mivel a Lidl szeptemberben ismét árulni kezdte a cipőket a német üzleteiben és az internetes felületén keresztül, de azt is bejelentették, hogy egy teljes kollekciót is terveznek piacra dobni, igaz, azt nem árulták el, hogy ezek mikor jelenhetnek meg a magyar boltokban.
A cipőből, pólóból, zokniból és papucsból álló szett végül a legfrissebb Lidl-újságban tűnt fel. A Lidl-sportcipőt 4999 forintért, a többi ruhadarabot pedig 499 és 1999 forint közötti áron kínálják. A kezdeti lelkesedés akkora volt, hogy egy nap alatt a legtöbb üzletet szinte szabályosan kifosztották a vásárlók.
A Lidl magyar nyelvű Facebook-oldalán nyereményjátékot is hirdettek, amelynek nyertesei egy pár cipőt vagy papucsot vihetnek majd haza.
Még több sportcipő az nlc-n:
- Az internet nem felejt: a pillanat, amikor Vilmos herceg még lestrapált sportcipőben járt hivatalos eseményre
- Esküvői kollekciót dobott piacra a Converse
- Nem akármilyen sportcipők jönnek divatba