Szálloda 500 méter magasban |
Míg a Facebookon már anyu, apu és sok esetben a nagyi is fent van, addig a Twitter esetében ez még nem annyira fordul elő. Ez valószínűleg azért is van így, mert a 140 karakteres állapotfrissítésekre alkalmas oldalon lényegesen kevésbé lehet közösségi életet élni, mint a Facebookon. A Twitter sokkal inkább információközlésre, -szerzésre használható, mint szabadidős tevékenységre. Ezen az oldalon posztonként 140 karakterben oszthatjuk meg, hogy mi történik velünk, illetve ugyanezt, ugyanilyen hosszúságban megtudhatjuk azokról is, akiket követünk az oldalon.
Valószínűleg a kevésbé szabadidős tevékenység jellegének köszönhető az is, hogy több millió olyan felhasználó van a világon, akik csak regisztráltak a Twitterre, de valójában nem használják azt. A felhasználói adatokat a Twitter nem igazán osztja meg, azonban a Business Insidernek sikerült olyan embert találnia, aki belelát az oldal adataiba. A hivatalos információk szerint jelenleg 175 millió regisztrált felhasználója van az oldalnak, ennél több információt azonban nem adnak a Twitter vezetői.
A most megszerzett információkból azonban az derül ki, hogy 56 millió olyan regisztrált személy van, aki senkit és semmit nem követ a Twitteren, míg 90 millió regisztrált felhasználót egyáltalán senki nem követ. Csupán az oldal tagjainak körülbelül fele az, aki kettő vagy annál több embert követ a Twitteren. Sokan egyébként azzal indokolják, hogy nem használják az csiripelős site-ot, mert nem igazán értik, hogy működik, kevésbé átlátható és felhasználóbarát, mint a Facebook. Egy biztos: a sztárok és ismert személyiségek között igen népszerű. Twitter-felhasználó péládul Lady Gaga, Rihanna, Demi Moore, Ashton Kutcher, Mika, Eddie Izard és az egyik legújabb kedvenc, Bruno Mars is.
A Facebook adatai szerint havonta 600 millió látogatója van az oldalnak, akiknek a fele naponta rendszeresen ellátogat az oldalra. A Business Insider cikke szerint a portálnál úgy hiszik, egy-egy ember csak akkor tér vissza rendszeresen, ha legalább tíz barátja van.