A Lady Szomjas néven ismert 23 éves TikTok sztárnak, Szomjas Jennifernek, kevesebb mint két év alatt több mint 500 ezer követője lett. A koronavírus idején berobbanó temperamentumos lány hamar népszerűvé vált, amivel sok minden járt együtt: negatív kommentek, szponzorációk, tévés együttműködések, melyekről az InfluenceAIR Podcast legújabb adásában őszintén mesélt.
„Szerencsére olyan helyzetben vagyok, hogy megválogathatom kivel dolgozom együtt” – mondta el Lady Szomjas, aki leginkább csak olyan márkákkal dolgozik együtt, amiket ő maga ismer, kedvel, amiket büszkén felvállalhat. Sőt, az esetek többségében teljesen szabad kezet kap, hogy bizonyos márkákat, kampányokat miként jelenít meg az oldalain.
Elmondása szerint az olyan szponzorációs tartalmakban hisz, melyekben ő szerepel, mint a termék használója: „Az igazat kell mutatni, nem pedig erőltetni.” Ehhez az elvéhez mérten, Szomjas Jennifer – aki az Álarcos énekes és az X-Faktor háttérműsorát vezette – nem vállalja olyan termék reklámozását, amit nem használna szívesen, mivel úgy véli, a követői bizalma hosszú távon kifizetődőbb.
Lady Szomjas szerelemprojektje egy saját streetwear divatmárka, melyen már elkezdett dolgozni: „Ez egy friss, berobbanó és merész dolog lesz. Olyan divatmárkát szeretnék létrehozni, amiben jól tudod érezni magad, miközben jól is nézel ki.” Annyit elárult, hogy 4 alapszín köré épül majd a kollekció, amiben a hagyományos ruhadarabokon kívül cipőfűző, sőt szemmaszk is lesz majd.