Újságíróink közel 2350-cikket írtak ebben a hónapban, így bekerültünk a legnagyobb hírsite-ok versenyébe. Otthonról, a #maradjotthon szellemiségének keretein belül dolgoztunk. A számok önmagukért beszélnek: az alapvetően erős, pörgős hónap végeztével látható, hogy az nlc.hu a komplett internetes piacra vetítve napi és heti exkluzív elérésben is piacvezető volt. A site a naponta internetező nők 14 százalékát, adott héten internetező nők 42 százalékát érte el. Mindemellett olvasóink a női piaci átlagnál jóval többet, havi 20 percet töltöttek nálunk. Köszönjük nekik!
„Alig néhány héttel ezelőtt kapott igazán értelmet mottónk, a »neked.veled.érted.«. Akkor egy szerkesztőségi cikkben foglaltunk állást, melyben mindenkit arra kértünk, hogy ha tud, akkor a koronavírus-járvány idején maradjon otthon – cserébe megígértük, hogy segítünk átvészelni a mindennapokat. A márciusi számadatokból kiderült, hogy olvasóink szót fogadtak, és hogy minden eddiginél jobban számítottak a támogatásunkra. Sokan, sokszor és hosszan olvastak bennünket. Segítettünk az otthoni tanításban és tanulásban, a főzésben, és a családokat érintő jogi kérdésekkel is foglalkoztunk. Tettük mindezt úgy, hogy a szerkesztőség teljes egésze home office-ból dolgozott. A számok önmagukért beszélnek, a járvány idejére átalakított címlapunkat megszerették: az új felület a napi tájékoztatás mellett foglalkozik a lakásba zárt emberek érzelmeivel, családi és párkapcsolati kérdésekkel, de olyan, a nők számára fontos témákban is kerestük a megoldást, hogy például miként vágjuk le a hajunkat otthon, vagy mit tegyünk, ha nincs, vagy elfogy az élesztő. Anyák, apák, nők, férfiak írják az nlc.-t éppen úgy, ahogy a legnagyobb szükség van most rá: neked.veled.érted. Köszönjük, hogy minket választottatok márciusban is.” – Pácsonyi Daniella, főszerkesztő
„A tavaly a 18-ik életévét, azaz a »nagykorúságát« ünneplő nlc.-nél nem állt meg az élet: 2020-ra számos tartalomfejlesztési tervvel és újdonsággal készültünk, amit egy pillanat alatt keresztülhúzott a koronavírus-járvány és a miatta 180 fokos fordulatot vett hétköznapok. A szerkesztőség profizmusát igazolja, hogy pár nap alatt alkalmazkodott a megváltozott körülményekhez, olvasóink pedig meghálálták ezt a változást. Célunk továbbra is az, hogy friss és magazinos tartalmakkal a magyar nők társa legyünk a hétköznapokban, és hogy a nőket valóban foglalkoztató kérdéseket dolgozzuk fel. Tartalmi spektrumunk szélesedett, indítottunk podcastot, hírvideót, valamint egy nyílt Facebook-csoportot is. Az nlc.-nél az élet nem állt meg, pusztán csak átalakult. A változásból pedig jelesre vizsgázott a csapat. Újra.” – Kisszékelyi Veronika, digitális lapigazgató