A Lyst globális divatplatform kiadta 2018 utolsó negyedévére vonatkozó jelentését a világ legmenőbb márkáiról és termékeiről. Ebből kiderül, hogy a földkerekség legfelkapottabb márkája továbbra is a Gucci, a divatház Soho Disco táskája, valamint logóval ellátott öve pedig a legtrendibb női holmik. A lista harmadik helyére viszont felkapaszkodott a nagyságrendekkel kevésbé ismert, francia Veja márka környezetbarát V10 sneakere, ez pedig egyértelműen annak köszönhető, hogy Meghan hercegné ilyen lábbelit húzott tavaly októberben, a hercegi pár Sidney-ben tett látogatásán.
Miután a hercegné viselte a sportcipőt, 118 százalékkal nőtt meg iránta az online érdeklődés és olyan márkák sneakereit előzte be, mint például a Balenciaga, a Fendi vagy a Versace. Ráadásul ez az első olyan, teljesen környezetbarát termék, mely valaha is felkerült a Lyst top 10-es listájára.