A Victoria’s Secret fehérneműmárka neve az évtizedek alatt összefonódott a rekordnézettséget csináló divatbemutatókkal, amin az adott kor legnépszerűbb topmodelljei parádéztak szebbnél szebb szárnyas fehérnemű-költeményekben. A showk közös jellemzője, hogy csak a legszebb, legnépszerűbb és rendszerint legvékonyabb modellek kaphattak helyet a kifutón.
A 2010-es évek végére azonban megkopott a VS bemutatók varázsa: az élőben közvetített eseményt egyre kevesebben nézték, a cég pedig egyre több kritikát kapott amiatt, hogy az “angyalok” (ahogy a márka arcaként szereplő modelleket nevezték) mind ugyanazt a vékony, sportos testalkatot képviselik. Az utolsó divatbemutatóra végül 2018-ban került sor, 2019-ben pedig bejelentette a cég, hogy új arculatot építenek, amibe már nem fér bele a korábbi showműsor.
Az elmúlt négy évben a cég valóban egy új, inkluzívabb arculat kialakításán dolgozott: a plus size modellek mellet egy férfi modell és egy Down szindrómás manöken is szerepelt már a kampányukban.
A 2019-es közlemény után nem várt fordulattal a Victoria’s Secret most bejelentette, hogy újra divatbemutatót tervez – ezúttal már a márka új formáját képviselve. A cég gazdasági igazgatója, Timothy Johnson kiemelte: a divatbemutató az értékeiket fogja képviselni. Bár a pontos dátum még nem ismert, a show várhatóan igazán látványos és sokrétű lesz: a klasszikus elemek mellett transznemű és teltebb modellek részvételére is számíthatunk.
A márka egyébként a diverzitás nevében nemrég új nagyköveteket is választott magának, akik között sportolók, aktivisták és modellek is vannak.