„A Föld hőmérséklete egyre melegebb s melegebb. A tengerszint emelkedik. A jégtakarók zsugorodnak. És nem vagyok tudós, de hiszek abban, hogy mindenki kiveheti a részét a küzdelemből. Ezért mutatom be az új melltartót, beépített mellbimbókkal. Nem számít, milyen meleg van, mindig úgy fogsz kinézni, mintha fáznál” – ezzel a felvezetéssel mutatta be a 43 éves Kim Kardashian fehérnemű-márkája, a SKIMS legújabb melltartóját, aminek a különlegessége, hogy a kosarain hetyke műmellbimbók dudorodnak, és ahogy a marketingszöveg fogalmaz: a jéghegyekkel ellentétben ezek nem mennek sehová.
Az innovatív fehérnemű tehát továbbra is betölti a melltartó azon funkcióit, hogy megtámasztja, illetve formásabbnak, teltebbnek mutatja a kebleket, miközben azonban az ágaskodó műbimbókkal igyekszik olyan hatást kelteni, mintha viselője nem vett volna fel melltartót.
Bár a reklámvideót látva sokan tippeltek arra, hogy valamiféle provokatív tréfáról van szó csupán, a termék október 31-én valóban kereskedelmi forgalomba került, átszámítva 24 200 forintnak megfelelő áron. Mindössze három nap alatt pedig a nude árnyalatokban minden méretben elkapkodták belőle a teljes rendelkezésre álló készletet, jelen pillanatban már csak sötétbarnában és feketében lehet megvásárolni, ám ezekből is csak néhány méret maradt. Olybá tűnik tehát, hogy a Kardashian klán tagjai által előszeretettel, számos területen alkalmazott sokkfaktor ezúttal is betalált. A szó szoros értelmében véve tűhegyesen.
Bár a termék kommunikációjában nem tettek említést arról, hogy ilyesfajta célt is szolgálna, azonban számos kommentelő felhívta a figyelmet arra, hogy ennek a melltartónak nagyon is van valós értelme és létjogosultsága. Mégpedig a mellrákkal küzdő nők számára, akik masztektómia következtében elveszítették a melleiket. Ezzel a melltartóval ugyanis visszakaphatják az egészséges, természetes keblek illúzióját.