Herczeg Zoltán végleg búcsút tervez mondani a divat világának, és a lakásfelújításait folytatja, illetve a fenntarthatóságban keresi a jövőt – írta meg januárban a Blikk. A szakmai véleménye azonban még mindig mérvadó. Ahogy nemrég mi is megírtuk, útjára indult Sebestyén Balázs feleségének, Vikinek és barátnőjének közös divatmárkája, melyről Zoltán is elmondta a gondolatait, méghozzá a Best Magazinnak.
„Ahogy látom, a ruhákkal és az árakkal középre próbált lőni az ifjú titán, de pont ez az a szegmens, ahová a legtöbb hazai tervező lő. Nekem olyan benyomásom van, mintha a Sugarbird célcsoportjára és sikerére lőnének, kissé letisztultabb mintákkal, színekkel, formákkal. Azt sem tartom kizártnak, hogy ezek a ruhák nem itthon készültek, hanem külföldi kollekciókból származnak, és új márkanevet kaptak. Ha ugyanis a tervezőcsapat lépést akar tartani a termékmegújításban és a figyelemfenntartásban, akkor ahhoz hatalmas kapacitás, sok szakember és folyamatos gyártás kell, nagy tőkebefektetéssel, ami egyelőre kevéssé látszik. Ez inkább mutatkozik egyelőre óvatos piacfelmérésnek, viszonylag alacsony kockázattal” – részletezte meglátásait a divatguru, aki egyúttal sok sikert kívánt Vikiéknek.
Az újdonsült divattervezők webshopja jelenleg nyári ruhadarabokat kínál, a kollekció főleg lenge szabású, női ruhákból áll. Mint a Blikk megjegyzi, rendesen megkérik az árát: a legolcsóbb ruhadarab 46 900 forintba kerül, néhányé pedig már a 70 ezer forintot is eléri.