A karácsonyi reklámokból sok embernek hamar elege lesz az ünnepi időszakban, de az egyik hirdetés már most kiakasztotta a netezőket: a Very.co.uk online áruház 2022-es karácsonyi reklámja ugyanis október 7-én jelent meg a YouTube-on.
„A karácsony nem csak egy nap, hanem sok nap” – mondja a reklám főszereplője, és elkezdi sorolni, milyen sok formája lehet a karácsonynak: korai karácsony, munkahelyi karácsony, születésnapi karácsony, gyerekmentes karácsony.
Csakhogy a reakciók alapján az emberek még egyáltalán nincsenek karácsonyi hangulatban. „Bármennyire is szeretem a karácsonyt, nevetséges, hogy a Very már most megcsinálta a karácsonyi reklámját. Még halloween sem volt” – írta az egyik elégedetlen netező, és sokan hasonlóan vélekedtek, csak káromkodások kíséretében fejezték ki a véleményüket.
Nem ez az első alkalom, hogy kritika éri a céget a karácsonyi reklámja miatt, tavaly november 1-jén mutatták be a hirdetést. Akkor Carly O’Brien, a The Very Group marketingvezetője így nyilatkozott: „Az a célunk, hogy lehetővé tegyük az embereknek, hogy megvásárolhassák, amire szükségük van, ami örömet okoz nekik, legyen szó édességekről vagy mindennapi árucikkekről”.
Úgy tűnik, a marketingeseknél évről évre korábban kezdődik a karácsonyi szezon, tavaly például a híres brit nagyáruház, a Harrods is november elején közzétette karácsonyi kisfilmjét.
(Kiemelt kép: Unsplash)