nlc.hu
Életmód
Jönnek a reklámok az Amazon Prime-nál

Hiába az előfizetés, újabb streamingszolgáltató kezd reklámokat adni

Úgy tűnik, vége a jó, reklámmentes világnak, persze, aki még mélyebben a zsebébe nyúl, az még fenntarthatja a hirdetésmentességet.

A streamingszolgáltatók legnagyobb előnye – már azon kívül, hogy mindent azonnal lehet nézni – a hagyományos tévécsatornákkal szemben eddig az volt, hogy nem szakították meg az adásokat 10 percenként egy reklámblokkal. Ám nagyon úgy fest, hogy ennek az időszaknak hamarosan vége szakad. Külföldön a Netflix már régóta nem hirdetésmentes, most pedig újabb szolgáltató jelentette be, hogy felhasználóik ezentúl számíthatnak a reklámokra.

Az Amazon Prime is 2024. január 29-től tervezi bevezeti a népszerűtlen döntést, azzal indokolva, hogy ez a nézők érdekét szolgálja. Így ugyanis minőségibb tartalmakat tudnak készíteni, és hosszútávon a befektetést is növeli.

Persze lehet azt mondani, hogy az ember nem szeretne semmilyen hirdetéssel találkozni, ebben az esetben plusz havi 3 dollárral (nagyjából ezer forinttal) magasabb előfizetést tesznek lehetővé, ami továbbra is reklámmentes marad.

Az Amazon Prime nyilatkozta szerint sokkal kevesebb hirdetést szeretnének megjeleníteni, mint vetélytársaik, vagy amivel például a felhasználók a hagyományos tévézés során találkoznak. Azonban a reklám – mindegy milyen köntösbe csomagoljuk – akkor is csak reklám marad.

via

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top