nlc.hu
Gasztro

Egészséges nyári nasik 100 kalória alatt

10 egészséges nyári nasi, amiben kevesebb, mint 100 kalória van

Lássuk be, nassolás nélkül nem lehet hosszú távon létezni, pont emiatt érdemes alternatívákat találnod. Olyanokat, amik sem az alakodnak, sem az egészségednek nem ártanak – most ilyeneket mutatunk!

Akár diétázol, akár csak odafigyelsz arra, mit nassolsz, ezeket a harapnivalókat bátran eheted!

Joghurtból jégkrém

A cukros-gyümölcsös joghurtok helyett válaszd a natúrt, mert rengeteg kalóriát megspórolhatsz. 100 grammban csak 57 kalória van, ízesítheted fahéjjal, szórhatsz bele néhány szem bogyós gyümölcsöt, és ha berakod a fagyasztóba, pont olyan lesz, mint a fagyi, csak diétás változatban.

Egészséges nassok 100 kalória alatt

Joghurtos fagyi (Fotó: Getty Images)

Kelkáposztachips

Ha rád tör a chips utáni vágy, készíts zöldségchipset! Egy kevés olívaolajban keverj el sót és őrölt fekete borsot, szedd leveleire a kelkáposztát – amiből 100 grammban csak 27 kalória van –, spricceld rá a fűszeres olívaolajat, szórd meg őrölt pirospaprikával, és süsd 180 fokon, amíg ropogósra nem száradnak a levelek.

Sárgadinnye és görögdinnye mix

Az édes sárgadinnye és a lédús görögdinnye java része víz, így nagyot nem hibázhatsz, ha diéta alatt is eszed őket. Az előbb 34, az utóbbi 30 kalóriát tartalmaz 100 grammonként, és behűtve kellemesen frissítő nasit kapsz.

Mártogatós zöldségekkel

Ha azt érzed, folyamatosan ennél valamit, akkor vegyél egy pohár natúr joghurtot, oregánóval, bazsalikommal és sóval fűszerezd, majd cikkelyezz fel 10 dkg kígyóuborkát (15 kcal), 10 dkg karalábét (27 kcal),  5 dkg répát (20 kcal), és már kész is a 100 kalória alatti mártogatósod.

Egészséges nassok 100 kalória alatt

Egészséges mártogatós (Fotó: Getty Images)

Mélyhűtött szőlő

Ha ropogós és lédús nasira vágysz, fagyassz le 10 dkg szőlőt! 70 kalóriát tartalmaz, és a bűntudat mértéke, amivel a legszigorúbb diéta közben számolnod kell egyenlő a nullával.

Banán

Ha kopog a szemed az éhségtől, de már túl vagy az ebéden, a vacsora pedig még odébb van, a banán tökéletes alternatíva lehet. 10 dkg banán akár 2 órára is telítettség érzetet adhat, és még pont 100 kalória alatt van!

Céklachips

A házi zöldségchipsek tökéletesek, ha sós nasira vágysz. A cékla kifejezetten egészséges, és nagyon finom, ha chipsnek készíted el. 10 dkg csak 43 kalóriát tartalmaz, így ha még fűszeres olívaolajat is használsz az ízesítéshez, akkor is megúszod 100 kalória alatt. Vágd egy reszelőn hártyavékony szeletekre a zöldséget, ízesítsd, tedd sütőpapírra, és 200 fokon süsd meg.

Egészséges nassok 100 kalória alatt

A zöldségchips az egyik legfinomabb nass a diéta alatt is! (Fotó: Getty Images)

Málnafagyi

10 dkg málnában csak 52 kalória van, így tökéletes alap egy finom, hűsítő fagyihoz. Adj hozzá 2 evőkanál kókusztejet, 2 csipet stíviát, keverd el, és irány a fagyasztó! 1 óra múlva már kész is az egészséges nasi!

Almachips

A bolti változat helyett készítsd el te magad az almachipset! Vágj fel 100 gramm almát leheletvékony szeletekre, tedd sütőpapírra, és alacsony hőfokon szárítsd a sütőben.

Még több egészség tipp!

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top

Szeretnél értesítést kapni?

Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.

A hét legizgalmasabb cikkei!
Friss sztárhírek itthonról és külföldről
Tudd meg, mit mond a horoszkópod!
Regisztráció

Elfelejtett jelszavad helyett könnyen tudsz új jelszót megadni, ehhez az alábbi lépéseket kell csak követned:

  1. Add meg az alábbi beviteli mezőben az e-mail címed vagy felhasználóneved
  2. A hozzád tartozó címre kiküldünk egy levelet a jelszócseréhez. Ellenőrizd a SPAM mappádat is, ha nem látod pár percen belül a levelet a beérkezettek között.
  3. A levélben kapott linket 24 órán belül lekattintva eljutsz egy felületre, ahol megadhatod az új jelszavad
  4. Jelentkezz be a friss jelszóval

Fiókod törléséhez add meg a jelszavadat:

Itt tudod a jelszavadat megváltoztatni:

Új jelszó mentése