Sztárok

Zanzibáron nyaralt Baukó Éva

Luxusnyaraláson volt Baukó Éva, de csúnyán átverték

Zanzibáron járt az egykori reality-sztár, ahol a mélyszegénységgel is szembesült.

Baukó Éva a napsütéssel teli Zanzibáron pihent. A paradicsomi környezetben eltöltött napjai mellett a nyaralása szívszorító élményeiről is mesélt a Mokkában, a szigeten látott mélyszegénység ugyanis szíven ütötte.

Baukó Éva

Baukó Éva nemrég tért haza Zanzibárról – Forrás: TV2 / Mokka – videó

“Van egy barátnőm, akivel szoktam utazni járni, és két évvel ezelőtt, amikor kitört az orosz-ukrán háború, akkor mentünk volna. Aznap tört ki, amikor elindultunk volna, és nem mertünk felszállni a repülőre. A reptéren visszafordultunk. Már be volt fizetve a szállásra, (…) és megmaradt nekünk egy voucher. A barátnőmnek tegnap volt a születésnapja, nekem meg februárban. Én még soha életemben nem láttam fehér homokos tengerpartot. Mindenki mondta, hogy ez a Maldív milyen szép, én meg nem akarok elmenni a Maldívra, mert ott csak ülsz a kis házikódban és csak lógatod a lábadat. Én meg azt szerettem volna, ha programokat intézünk” – magyarázta, miért Zanzibár lett az úti cél.

Mint mondja, annyira gyönyörű ez az ország a szegénységen kívül. “Szívszorító volt. Az első napot az beárnyékolta, hogy amikor a repülőtérről mentünk a szállás felé, vályogházakat láttunk, az utcán félmeztelenül és cipő nélkül szaladgálnak a gyerekek. (…) Amikor kilépsz a szállodából, már ez fogad” – elevenítette fel Baukó Éva, aki arra is felhívta a figyelmet, hogy vigyázni kell annak, aki odalátogat, nehogy átverjék a helyiek. “Minket sikerült lehúzni. 20 dollár volt 6 másfél literes víz, ami 1 dollárba került volna” – tette hozzá.

Azt is megemlítette, hogy a gyakori áramkimaradásokat viszont ellensúlyozta a helyiek kedvessége. “Egy 5 csillagos szállodában voltunk, de minden nap azzal számolni kell, hogy egész Zanzibáron este annyira túlterhelt a rendszer, hogy elmegy az ára. De nagyon kedves a személyzet, mindenki mosolyog. (…) Csak nagyon messze van, 20 óra az út” – jegyezte meg.

Az egykori VV-sztárt, aki jelenleg ingatlanügynökként dolgozik amúgy korábban azzal támadták, hogy “biztos valami öreg tata szponzorálja a nyaralásait”. Ezekre a kommentekre így reagált nemrég: “El kell keserítsem az irigy, rosszindulatú kommentelőket ,ugyanis a barátnőmmel járok általában nyaralni és most hozta a kislányát is. (…) Idén kétszer voltam nyaralni abszolút mindenki számára megfizethető helyeken (Ciprus, Nápoly, Positano, Capri). Ez nem a Maldív-szigetek, Seychelles, vagy Dubaj (ezeken a helyeken egyébként még nem jártam), szóval tényleg nem értem miért kell mocskos kommenteket írni!”