Magyarország kúl

Friss és ropogós Puki – Kedvet kapott hozzá valaki?

A ’80-as évek reklámiparának egyik gyöngyszeme következik. Ráadásul pár forintból annyi Pukit vehettünk, amennyit nem szégyelltünk!

A szocialista reklámipar egyik büszkesége lehetett ez a retró reklám, amely a Pukit reklámozta. Mint akkoriban mindent, ezt is egy alulöltözött, harisnyatartós nővel igyekeztek eladni – igaz, csak rajzolt formában, de a reklám szellemiségből ez mit sem von le.

Minden bizonnyal jól átgondolt, hosszú ötletelés után születhetett meg a pattogatott kukorica neve, amire minden szakember rábólinthatott: Puki! És milyen az igazán jó Puki?  Ahogy a retró hirdetés is biztosít róla: friss és ropogós! Kedvünk támadt hozzá!

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top