Aktuális
Szponzorált tartalom

Most kiderült: szinte mindenki illatmániás (x)

Az illat legyen jó és hosszan tartó – állítja a lakosság nagy része

Tökéletes páros a Lenortól

Azt gondolhatnánk, hogy a Covid19 járvány alatti ajánlásokat követve az egész társadalom állandóan mosott, pedig ez közel sincs így, a lakosság mindössze egynegyede mosott többet a járvány miatt – derült ki a P&G által kezdeményezett legfrissebb kutatásból. De majd most! Úgy tűnik, hogy egy időre mindenképpen fellélegezhetünk, előmerészkedhetünk csigaházunkból, találkozhatunk a barátainkkal, közösségben sportolhatunk, esetleg el is utazhatunk valamerre, vagy egyszerűen csak többször fogunk bejárni a munkahelyünkre. A közös ezekben, hogy mindenképpen több időt fogunk társaságban eltölteni, tehát magunkra is újra jobban oda kell figyelnünk.

Az elmúlt időszak alatt talán el is szokhattunk magunk csinosítgatásától, hisz több kávéval, home office szerelésben töltjük mindennapjainkat. Mikor próbálunk visszatérni régi életünkhöz, a várt nyári melegben felvenni végre egy hófehér ropogós ruhát, saját magunk és ruháink illatosításáról sem szabad megfeledkeznünk, főleg, hogy újabb és rendkívül egyszerű lehetőségeink adódnak illat kompozíciók kipróbálására, amit szimplán a ruhák mosásával és öblítésével érhetünk el.

A Lenor júniusi reprezentatív felmérése szerint a lakosság négyötöde számára (84%) fontos a frissen mosott ruhák jó illata. * A többség szereti, ha a mosószer már eleve illatosított, viszont a mosószer mellett az öblítő is nélkülözhetetlen terméknek tűnik, a válaszadók közel 80%-a minden alkalommal és 74%-uk is rendszeresen használ. A megkérdezettek több mint négyötöde kizárólag azért használ öblítőt, hogy a ruha illatos legyen, de az illat még azoknak is fontos, akik nem rendszeresen használnak öblítőt. Az illat tartósságáról viszont megoszlanak a vélemények. A megkérdezettek 41%-a tapasztalta már, hogy a mosószer és az öblítő illata nem harmonizál egymással, és a válaszadók közel kétharmada (64%) szerint ez kellemetlen és zavaró. Ebből kiindulva rukkolt elő a Lenor a harmonizáló illatkompozícióival termékeinél.

„Nagyon fontos, hogy ne csak úgy össze-vissza használjuk a rendelkezésünkre álló illatokat és illatos termékeket, hanem keressük meg a nekünk legjobban tetsző, ám ezen felül még össze is illő, egymáshoz passzoló illatkompozíciókat, ugyanis ez megsokszorozhatja azt a hatást, amit a finom illatkeverékkel mi magunk keltünk magunk körül.”– mondta el Zólyomi Zsolt parfümőr, illatszakértő.

A Lenor egymással harmonizáló mosókapszula és öblítő kollekciójának együttes használatával a frissen mosott ruha illata hosszabban tartó és intenzívebb lesz.

A Lenor mosókapszula és textilöblítő kollekciók tökéletes párosokat alkotnak, együttes használatuknak köszönhetően a tiszta ruha hosszabban és intenzívebben illatozik. Akár egy teljes héten át élvezhetjük a frissen mosott ruhák és ágyneműk illatát, melyet érintésre aktiválódó parfümtechnológiával ért el a Lenor. Az öblítők nem csak hosszan tartó frissességet biztosítanak, hanem puhává, kényelmes tapintásúvá varázsolják a ruhát, csökkentik a gyűrődést, megkönnyítik a vasalást és lerövidítik a száradási időt.

 

A mosószer és a textilöblítő kombinálása – „A tökéletes páros”

 

A Lenor mosószerek és azonos illatú textilöblítőknek hála, most még tovább burkolózhatunk a harmonikus illatokba. Három tökéletes párosból válogathatunk:

Most kiderült: szinte mindenki illatmániás (x)

Lenor Gold Orchid  mosószer és öblítő: meleg, ábrándos illatában a vanília érzékisége megnyugtatóan keveredik a mimóza, méz, rózsa és érett őszibarack édes aromájával.

Most kiderült: szinte mindenki illatmániás (x)

Lenor Amethyst & Floral Bouquet mosószer és öblítő: pompás illat, melyben a felpezsdítő bergamott, az elegáns frézia és az érzéki jázmin bársonyos elegye magabiztosságot sugall.

Most kiderült: szinte mindenki illatmániás (x)Lenor Spring Awakening, a patyolattiszta fehér ruhák mosószere és öblítője: üde illat a bájos tavaszi virágok, a finom pacsuli és a fehér cédrus élénk frissességével.

*2020. júniusában az NRC a Lenor kérésére 1000 főt tesztelt online kérdőíves felméréssel, a 18-65 éves korosztályból az NRC NetPanel, Magyarország legnagyobb kutatási panelje segítségével

Szponzorált tartalom

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top