Az nlc. fórumon 20 éves fennállása óta közel 300 ezer témában indult csevegés, és több mint 1 millió hozzászólás született. A Facebook megjelenése és térhódítása miatt azonban azt tapasztaltuk, hogy a beszélgetések nagyrésze áttevődött a közösségi médiába, ezért úgy döntöttünk, a fórumot hibernáljuk, ezentúl csak olvasása lehetséges. Új hozzászólást és témát nem tudtok indítani, azonban a régi beszélgetéseket továbbra is megtaláljátok.

Reuma artritis-esek ......

ovics
Létrehozva: 2009. június 13. 23:13

Pajzsmirigy alulműködésem van ,kb 5 éve kezelik és 2 hónapja újabb autoimmun betegséget "szereztem",reuma artritist.Medrol és Methotrexat............

Ha vannak tapasztalataid ebben a nyavalyában,akkor beszélgessünk.

Mi várható,hogyan változik az állapot,hol kezelnek,stb.

  1. 2009. június 15. 17:0326.

    Szia!

    Én is kezdő vagyok ebben a témában. Olvaslak beneteket.

    Ha nem álltam volna pozitivan a dolgokhoz mamár nem is tudom hol lennék, iletve tudom, de nem irom le.

     

    Valaki kérdezte ezt a hidegterápia témát.

    Találtam róla valamit a neten. 

    A napokban a rádióban is volt róla szó, sportolók is gyakran veszik igénybe.

     

    előzmény:
    ovics (25)
    2009-06-15  16:38
  2. 2009. június 15. 16:3825.

    57 éves vagyok.

    12 éve mellrákom volt,akkor kaptam kemót,aminek az alapanyaga a methotrexat volt.Kigyógyultam,hittem benne,azóta megplasztikáztak.

    Most is ugyanazok a mellékhatások vannak,mint akkor:hőhullám,vizkiverés,időnként émelygés.

     

    A betegség megtanitott élvezni az életet és főleg azzal foglalkozni,ami számomra és a családomnak fontos.Megnyitom a profilomat,hogy meg lehessen nézni,de holnaptól csak,ha jelszót kér valaki.

     

     

    Járok hastáncolni,fehérneműket és fürdőrucikat bemutatni rendezvényeken,találkozókat szervezek,deqoupage-t készitek,gobelinezek,honlapokat csinálok..................,közben büntető bírói tanács tagja vagyok heti 3 x................hirtelen ennyi.