A közösségi média 10 legjobban fizetett híressége

Sokukról eddig is sejthető volt, hogy tarolnak a közösségi médiában, na de hogy ennyit keresnek vele?!

A Hopper közösségi média tervező alkalmazás készítői tették közre az alábbi toplistát, ami az Instagrammal legjobban kereső sztárokat listázza. Elképesztő, hogy a legnépszerűbb celeb egyetlen posztja 1 millió dollárt ér (bő 280 millió forintot), míg a tizedik helyezéshez is legalább ennek az összegnek a fele szükségeltetett. A nemek aránya azonban megnyugtatóan kiegyenlített, a top tízben férfiak és nők éppen öten-öten szerepelnek.

10. Kendall Jenner

Kendall Jenner már második éve a világ legjobban fizetett modelljének számít, nem csoda, hogy erre a listára is felkerült a neve. Jelenleg 112 milliós követői tábora van, vagyis több mint 10 magyarországnyi ember követi minden online rezdülését (csak az Instán!), ezért a Hopper számításai szerint simán elkérhet félmillió dollárt, azaz 140,7 millió forintot is egyetlen promó posztért. Becses családjából egyébként nem ő az egyetlen a ranglistán, két celebtesó is megelőzi őt, míg Khloe Kardashian az, aki épp csak lemarad mögötte 480 ezer dollár/posztos tarifájával.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

tonight at amfAR wearing @giambattistavalliparis x @hm 💘💘💘 #project🖤

Kendall (@kendalljenner) által megosztott bejegyzés,

9. Lionel Messi

A 31 éves argentin focistát, Lionel Messit minden idők egyik legjobb játékosának tartják, akinek játékáért rengetegen rajonganak a világon, közülük 122 milliónyian pedig az Instán is szívesen követik, hogyan edz, eszik, vagy éli családi életét felesége és három kisfia társaságában. Az FC Barcelona játékosát persze egy halom hirdetésben is láthatjuk, ha pedig a megrendelő úgy kívánja, Instagram-oldalát is kibérelheti, igaz, egyetlen posztért nála is legalább félmillió dolláros (140,7 millió forintos) tarifával érdemes számolni.

8. Neymar da Silva Santos Junior

Neymar da Silva Santos Junior brazil csatár, aki jelenleg a Paris Saint-Germain csapatát és a brazil válogatottat erősíti, több mint 120 milliós követői tábort lelkesít posztjaival az Instán, amikből jól látszik, igazi bulikirály apuka. Ha épp nem focizik, irány a család, vagyis felesége és kisfia, de szívesen lóg együtt Lewis Hamiltonnal és már világhírű barátaival is. Van még valaki, aki kitüntetett helyet foglal el a szívében, és ez nem más, mint édesanyja, aki első sorból támogatja a fiát és láthatóan ott van mindig, ha szükség van rá. Ebbe az idilli képbe rondított bele pár napja a hír, miszerint egy nő szexuális erőszakkal vádolja a focistát, és feljelentést is tett ellene. Neymar visszautasítja a vádakat, szerinte semmi sem igaz az elmondottakból. Hogy mi az igazság, biztosan meg fogjuk tudni, mint ahogyan azt is, hogy a vádak miként befolyásolják a futballista piaci értékét. Az impozáns Insta-falra jelenleg nem olcsó a bejutás, 600 ezer dollárt, vagy közel 170 millió forintra becsülték posztjainak értékét.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Is on 🤟🏽

3n310ta 🇧🇷 👻 neymarjr (@neymarjr) által megosztott bejegyzés,

7. Justin Bieber

Ami a férfiakat illeti, az egyetlen énekes a top tízben Justin Bieber, aki körül igazán hatalmas a fennforgás annak ellenére, hogy pár hónapja állítólag visszavonult. Igaz, azóta már összedobott egy új slágert Ed Sheerannel, nyár végére pedig egy unisex kozmetikumot is piacra dob, a kis pihenőidejét szépen kihasználja, hogy feltöltődjön. Posztjaiból megtudhatjuk, szívesen simogatja luxusjárgányait, fülig szerelemes az asszonykájába és lazul, amennyit csak nem szégyell. Életét 113 millióan követik éjjel-nappal, a hirdetőknek pedig jókora összeget kell lecsengetniük egy-egy posztolásért: 630 ezer dollárt, azaz bő 177 millió forintot érnek a képecskéi.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

@drewhouse

Justin Bieber (@justinbieber) által megosztott bejegyzés,

6. Dwayne Johnson 

A Szikla, vagyis Dwayne Johnson keményen tolja az Instán is, 146 milliós követői tábora van, akik láthatják brutális edzéseit, kicsit sem fogyókúrás vacsoráit, lopott pillanatokat családi életéből, és persze aktuális filmjeinek forgatásaiba is beleshetnek, ha akarnak. A 47 éves színésznek pedig nemcsak filmjei hoznak szépen a konyhára, hanem az olyan együttműködések is, mint a pillanatok alatt elkapkodott Under Armour fülhallgatói vagy Instagram-oldala, amelyen egy posztért 650 ezer dollárt, vagyis 183 millió forintot is elkérhet, ha úgy tartja kedve.

5. Beyoncé Knowles

Beyoncét tényleg senkinek nem kell bemutatni, a Destiny’s Child csapat tagjaként kezdte, majd futott be hihetetlen szóló karriert, férje, Jay-Z oldalán pedig ők ketten tökéletesen uralják a popzene világát és tartják fenn saját királyságukat. Az Instagram oldalán folyamatosan posztol turnéiról, menő outfitjeiről, ikrei megszületése előtt pedig első kislányuk, Blue Ivy is gyakori szereplője volt a képeknek. Azóta valamiért a stratégia fordult egyet és a családi fotókat kiebrudalták az Instáról, de sebaj, az énekesnőben még így is napi szinten gyönyörködhet 128 milliónyi követője. Igaz, a Fizetett együttműködés címkét nem látni posztjain, azért néhányukról sejthető, hogy nem a semmiért tette ki őket, pláne, hogy darabjukért 700 ezer dollárt, közel 200 millió forintot is elkérhetne.

4. Kim Kardashian

Nem az ő posztjai érnek momentán a legtöbbet a Kardashian-családból, de kétségtelen, hogy Kim Kardashian volt az, aki köré a családi reality show-t felépítették. Igaz, a KUWTK már a végéhez közeledik egyelőre nem úgy tűnik, hogy hatalmas mértékben csillapodna a hájp körülötte: sorra adja ki sminkkollekcióit, jól jövedelmeznek férje, Kanye West ruhakollekciói is, neve pedig minden megosztó viselkedése ellenére is dollármilliókat ér. Az Instagram esetén nagyjából 720 ezer dollárt posztonként, igaz, döntő részben a saját célra használja, ugyanis a legtöbbször szépségmárkája cuccait promotálja teljes fenékbedobással.

3. Cristiano Ronaldo 

A focisták közül a legnagyobb (reklám)arc kétségkívül Cristiano Ronaldo, aki sportos testét már megannyi márkának eladta csinos összegek fejében. Ő egyébként jelenleg a legnagyobb instás követői bázissal rendelkező sztár, 171 milliónyian figyelik, mikor posztol valamelyik gyerekéről, menyasszonyáról vagy szimplán csak a kockás hasáról. Nem csoda, hogy egyetlen reklámposztért alsó hangon is elkérhet 750 ezer dollárt, vagyis 211 millió forintot és bizony, van, aki boldogan ki is fizeti. Szép számmal találunk promókat az oldalán, ezek mind hozzájárultak, hogy a Forbes is beválogassa a legjobban kereső hírességek listájára.

2. Selena Gomez

Ő volt az, aki múlt év végéig még a háta mögé utasította Ronaldót az instás követők számát illetően. Igaz, azóta változott a helyzet, Selena Gomez 152 milliónyi emberrel a követői listán azért így sem panaszkodhat. Pláne, hogy időközben tartott egy négy hónapos szünetet is, múlt év szeptembere és 2019 januárja között egyetlen posztot sem tett közzé, nem véletlenül: mind lelkileg, mind testileg komoly megpróbáltatásai voltak, de mostanra úgy tűnik, tényleg jobban van, és a fotók is csordogálnak a netre, igaz sokkal visszafogottabb mennyiségben, mint a sztároknál megszokhattuk. Túl sok (nyíltan) fizetett együttműködése egyébként nincs neki, bár hírneve nagyságából ítélve sanszos, hogy nem az a 800 ezer dollárocska (225 millió forint) tántorítja el a márkákat, amennyit posztjai a becslések szerint érnek.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Back on set with @PUMA. Always in my Cali. @pumasportstyle

Selena Gomez (@selenagomez) által megosztott bejegyzés,

1. Kylie Jenner

A Hopper toplistájának tetején nem más pózol, mint Kylie Jenner. Nem neki van a legtöbb követője („csak” 137 millióan vannak), a jelek szerint mégis ő mozgatja meg a legjobban követői pénztárcáját. Műnő ő, és szimpla reality-sztár, aki a való életet távolról sem ismeri, és csak mosolyog ostobán bambuló pasija oldalán; csak pucsítani tud és pózolni, és pénzzé tenni gyereke nevét is, ha kell. A Forbes szerint a világ legfiatalabb dollármilliárdosa, sikeres kozmetikai márka arca, aki egy tévéshow kamerái között nőtt fel, mégsem kattant meg felnőtt korára; édesanya és szerető testvér, akinek fontos a család. Hogy melyik leírás áll közelebb a valósághoz, jó kérdés, megosztó személyisége mindenesetre nem okoz problémát, amikor posztjait kell beárazni: 1 millió dollárt (bő 281 millió forintot) érnek az instás falára kitett reklámfotói.