


„Nem az készít fel az életre, ha folyamatosan stresszben tartanak” – Mit ad az alternatív iskola?

„Mintha a szüleim referenciamunkája lettem volna” – Pedagógus szülők iskolakeresőben

„Ő beszél hozzám, én pedig észreveszem, hogy a pislogását számolom” – Felnőttként figyelemzavarral

„Minden szónak értéke van” – Hogyan adjunk és fogadjunk bókokat?

„Néha olyan, mintha a szülők direkt kiszúrnának a gyerekükkel” – Milyen hatással van a nevünk az életünkre?

„A gyerekek nagyon kegyetlenek tudnak lenni egymással” – Hogyan segíthetünk az ovis konfliktusok feloldásában?

„Ma már nem számít extrának 13 évesen túlesni mindenen, aztán 18 évesen kiégni”

Év végi pánik – téged is utolér?

Másfél évesen olvasott, még ovis, de imádja a matekot – tehetséges gyerek a családban

„Az igazi távolságot nem kilométerekben mérik” – ilyen egy nagyi–unoka távkapcsolat

Családfenntartó nagyszülők – meddig támogassuk a gyerekeinket?

Jó kislányból rocker, sportolóból álomszuszék – mit művel a gyerekekkel a kamaszkor?

„Amiért én dolgoztam, az teljesen az enyém” – Suli mellett munka? Miért? Miért ne?!

„Az a baj, hogy ami érdekelne, azt sok évig kell tanulni” – Kamaszok mesélnek a pályaválasztásról

Gazdag szülők hóbortja vagy új oktatási forma a tanulócsoport?

„Tényleg írónak tetszik lenni? Én azt hittem, hogy már minden író rég halott!”

„Nem mehetsz ki két bekezdés után pihenni” – Diszlexiás gyerekek személyes élményei az iskoláról

Mi közük a csigáknak a hiperaktív gyerekekhez? – Így segít az állatasszisztált terápia

„Az iskolák eleve nem szívesen fogadnak roma gyerekeket” – A Csörögi Tanoda megvalósítja, ami másoknak nem sikerült

„Nincs jó és rossz, csak emberek, akiknek segítségre van szükségük”

„Ha a szüleim nem tudják eldönteni, hogy felnőtt vagy gyerek vagyok, akkor én honnan tudjam?”

„A valóban tehetséges emberek sokszor furcsák, összeférhetetlenek”
