Aktuális

Előbb megszülsz, mint ahogy a BKK kivizsgálja a problémás ügyedet

A cím ebben az esetben nem újságírói túlzás, egy terhességnél is hosszabb ideig vizsgálódtak némi elnyelt apró ügyében.

A Budapesti Közlekedési Központnak, vagyis a BKK-nak nem kevesebb, mint 9 hónapra és 12 napra volt szüksége, hogy érdemben kivizsgáljon egy hétköznapi panaszt: a 444.hu újságírója, Szily László saját cikke szerint még 2019. április 29-én telefonon jelentette be, hogy az F35-ös számú jegyautomata elnyelte 650 forintját, vagyis egy ezerforintos bankjegyből egyszerűen nem adott vissza. 

A helyzet érdekessége, hogy a BKK még tavaly május 17-én jelezte az újságírónak, hogy amennyiben bebizonyosodik, hogy valóban a készülék hibájából nem kapta vissza a pénzét, szükség lesz majd a bankszámlaszámára, hogy a központ folyósítani tudja a visszajáró összegét. Tavaly május közepe óta azonban további kilenc hónapra volt szükség, hogy kiderüljön, ez valóban így van.

A BKK-nak több mint 9 hónapjába került 650 forint sorsának felderítése – jobb későn, mint soha! (Fotó: Getty Images)

Szily megjegyzi, az ezen a héten hétfőn a BKK-tól kapott levélben jelezték is, hogy mivel kilenc hónappal ezelőtt nem írta meg nekik a számlaszámát, most nem tudják egyből utalni az összeget, csak akkor, ha a bankszámla-adatokat eljuttatja hozzájuk.

Arról nincs információ, hogy a banki adatok megérkezését követően mennyi idő múlva indítják meg ténylegesen az utalást a BKK munkatársai.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top