Az nlc. fórumon 20 éves fennállása óta közel 300 ezer témában indult csevegés, és több mint 1 millió hozzászólás született. A Facebook megjelenése és térhódítása miatt azonban azt tapasztaltuk, hogy a beszélgetések nagyrésze áttevődött a közösségi médiába, ezért úgy döntöttünk, a fórumot hibernáljuk, ezentúl csak olvasása lehetséges. Új hozzászólást és témát nem tudtok indítani, azonban a régi beszélgetéseket továbbra is megtaláljátok.

Légiutaskisérő

zeneca
Létrehozva: 2004. július 24. 20:18
Sziasztok!

Elsősorban olyanok hozzászólását várom, akik légiutaskisérőként dolgoznak, vagy bármit tudnak érdemben hozzászólni a témához. Szeretnék jelentkezni a tanfolyamra, és ezzel kapcsolatban érdeklenek infók. Én most végeztem a fősulin, 2 középfokú nyelvvizsgám van és makogok olaszul is. Szerintetek a külső mennyire számít? Feltétlen jó nőnek kell lenni?:-)
Szeretném kipróbálni ezt a dolgot, valahogy most nagyon úgy érzem...ezt szeretném!:-)
Szerintetek?
Jól fizető állás lehet ez?
  1. 2004. augusztus 27. 22:58112.
    Szia,
    amennire én tudom a kivizsgálás alapos kizáró ok, ha valamiért nem megfelelő az egészséged. De ez nem tudom pontosan mi. Gondolom, ha valami nem oda illőt találnak. Az biztos, hogy a rossz szem nem kizáró ok, max kötelezővé teszik a szemüveg vizsgálatát.
    A másik kérdésedre a válasz, hogy határozatlan időre kötik a szerződéseket.
    előzmény:
    even (111)
     
  2. 2004. augusztus 25. 19:03111.
    Sziasztok! Engem is érdekel ez a dolog, de tuti, hogy egy éven belül nem tudom elkezdeni, mert még egyetemre járok (még egy jó darabig), de egy évet halasztok, ha kapok külföldi ösztöndíjat, azért (de ugye tudjuk, hogy ez manapság mennyire valószínű), ha nem, akkor elmegyek sztyúinak, azért. Két kérdésem lenne, és nagyon megköszönném, ha valaki tudna válaszolni!
    1. Az orvosi itt egy sima vizsgálat? Vannak kizáró "fizikai" okok (mint a szembetegség a pilótáknál)?
    2. Mennyi időre kötik a szerződéseket?
    Köszönöm előre is a segítséget!
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_603598 (0)
     
  3. 2004. augusztus 16. 10:40110.
    Az, nagyzolás. Ezt mndenki tudja. És eszetlenség. A legtöbbször majmolnak a cégek, csak nem a lényeget, hanem a felszínes dolgokat. És ez szomorú.
    előzmény:
    jessica07 (109)
     
  4. 2004. augusztus 13. 17:01109.
    :( Bocsi a kifejezesemert, de ezt hivom magyar nagyzolasnak; ahol nem az szamit, amit tudsz, hanem amid van!:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
    Minde nt a kulsosegekert. . . :(
    Kellemes hetveget!:-)
    előzmény:
    Cham (107)
     
  5. 2004. augusztus 12. 10:53108.
    Réka, akkor ügyes légy! Várom a beszámolod!
    előzmény:
    reka21 (103)
     
  6. 2004. augusztus 11. 21:55107.
    A másik ami dühít, hogy nagyon sok álláshírdetésbe is beírják. Olyan helyekre is, ahogy pedig nincs is rá szükség. Egyszerűen csak felvágásból vagy mittom én.
    Én is gusztustalannak tartom, hogy itthon csak a papír számít és nem a tudás. :(
    előzmény:
    jessica07 (106)
     
  7. 2004. augusztus 11. 20:35106.
    :( Az ilyen hozzaallas vegett tart ott Magyarorszag, ahol tart. . . !:(
    előzmény:
    Cham (104)
     
  8. 2004. augusztus 11. 20:32105.
    Drukkolunk! :)
    előzmény:
    reka21 (103)
     
  9. 2004. augusztus 11. 20:32104.
    Sajnos nincs eszük! Tesómnak is honosítania kellett a nyelvvizsgáját! :(
    előzmény:
    jessica07 (102)
     
  10. 2004. augusztus 11. 18:37103.
    Igen, holnap megyek interjúra. Majd beszámolok, ha hazaértem.
    előzmény:
    Bogi1975 (100)
     
  11. 2004. augusztus 11. 18:27102.
    Ha van eszuk, akkor azt nezik mennyire beszelsz idegen nyelveket, nem azt, hogy hany "papirod" van. . . ! Szoritok, ha jo az angolod, probald meg!:-)
    előzmény:
    Bogi1975 (99)
     
  12. 2004. augusztus 11. 16:40101.
    Sziasztok!
    Kicsit megszaporodtak a kérdések, de megpróbálokválaszolni. :)
    Aha, a Malév tanfolyamot végezte el. Ugyanúgy jelentkezett az állás hírdetésre mint Ti is. Csütörtökön volt az első útja és azóta folyamatosan ment. Ebben a hónapban 64, 5 órát fog repülni, ami az átlag tekintve, hogy a minimum 50 a maximum 80 óra. Viszont van olyan ismerőse, akivel együtt végezték a tanfolyamot és több órát fog repülni a kezdő hónapban. Szóval nincs kivételezés a kezdőkkel sem. (Én egyébként azt hittem így lesz)
    A fizu úgy gondolom nem lesz rossz. Az alap már nem emlékszem pontosan mennyi is, de 70 netto körül van, és erre jön az euro-ban utalt repülési órák után kapott pénz. Ez brutto 13 euro. Én egy 150-et számolok rossz hónapra is. Ez nem rossz. Nekem a középvezetői beosztásomban nem volt ennyi. Pedig jó cégnél dolgoztam!
    Nem tudom a kor mennyire számít a felvételinél, de a tesóm már az öregebbekhez tartozott a tanfolyamon a maga 24 évével. De szerintem ez ne keserítsen el, elvégre vannak idősebb stewik is. És azért Te még fiatal van (már, ha a 1975 a születési évedre utal) :)
    Na, sok sikert lányok! :)
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_603598 (0)
     
  13. 2004. augusztus 11. 14:09100.
    Szia Réka!
    Jelentkeztél már?
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_603598 (0)
     
  14. 2004. augusztus 11. 13:3799.
    Szia Réka!
    Sajnos nincs még meg a nyelvvizsgám, addig csak körüljárom a dolgokat. Te mikor mész?
    előzmény:
    reka21 (98)
     
  15. 2004. augusztus 11. 13:0698.
    Cham! Kezdőként hány órát repülhet a tesód?
    előzmény:
    Cham (94)
     
  16. 2004. augusztus 11. 13:0597.
    Helló Bogi! Te is jössz a most zajló interjúk vmelyikére? Ha igen, lehet, hogy talizunk?!
    előzmény:
    Bogi1975 (96)
     
  17. 2004. augusztus 11. 11:3796.
    Cham azt megkérdezhetem, hogy a fizu, hogy van, mert elég sokféle információt hallani. A kor számít a felvételnél?
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_603598 (0)
     
  18. 2004. augusztus 11. 11:1995.
    Igazad van Cham. A tesód a Malév tanfolyamát végezte el? Azóta már több útja volt?
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_603598 (0)
     
  19. 2004. augusztus 10. 15:0394.
    Váratlan helyzet nincs. Előre egy hónapra meg van a beszotás, amin ügyeleti napok is vannak. Ezt a beugrós nap, ha nincs ilyen akkor a reptéren kell dekkolni. De előre lehet tudni, hogy mikor és melyik napon.
    Az össze vissza munkarend tényleg gáz. Én tuti nem bírnám. De ez alkat kérdése. Vannak emberek, akiknek direkt ez jön be.
    A meló meg annyira kemény, amennyire keménynek tartja az, aki csinálja.
    Ja és a terror támadásokról csak annyit, hogy idáig annyi, de annyi magyar gépet térítettek el, hogy megszámolni nem lehet.
    Baleset: statisztikailag több az autóbaleset. . . plö rendszeresen lehet hallani felborult buszokról, vonattal ütközött buszokról, kigyulladt buszokról stb. . . A legtöbb stewardes autóbalesetben hal meg.
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_364380 (90)
     
  20. 2004. augusztus 10. 14:5893.
    A húgom 156 cm. Annyira nem kell úgy ki nézni mint egy modell vagy egy manöken!
    előzmény:
    Bogi1975 (91)
     
  21. 2004. augusztus 9. 20:4692.
    Az biztos nem baj!:-)

    Na, én buszos kisérő nem lennék, most, hogy buszos uton voltam Bulgáriában! Majd bele haltam a 26 órás busz utba! Szóval inkább a levegő. . .
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_603598 (0)
     
  22. 2004. augusztus 9. 10:5491.
    Sziasztok!
    Tudja valaki, hogy a magasság is ki van kötve a stewardesseknél? Én csak 160 cm vagyok. Az baj?
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_603598 (0)
     
  23. Torolt_felhasznalo_364380
    Torolt_felhasznalo_364380
    2004. augusztus 9. 08:4190.
    Nem akarlak lelombozni, de egyik ismerősünk stewardess a Malévnál, és tőle tudom, hogy baromi kevés a jelentkező a légiutaskisérő tanfolyamra. Állítólag úgy kell hálóval hajkurászni az embereket, ezért is hirdetik egy csomó helyen, ennyiszer. A jó, igényes, csinos külső szerintem fontos, mivel ez lényegében egy hostess munka. Bár lehet, hogy ebből valamit fognak engedni elnézve a pangást, de azért az ápoltság és a jó megjelenés számít. Mellesleg a Malév elég nagy bajban van, sorban küldik el a dolgozókat, úgyhogy nem túl biztos munkahely, legalábbis egyenlőre. Arról nem beszélve, hogy nagyon strapás munka a légiutaskisérőé. Felkészültél arra, hogy hajnalban, és éjszaka is indulnak gépek? Soha nem lehet tudni, hogy mikor kell beugranod éppen valaki helyett az éjszaka kellős közepén. Szóval ha belegondolsz nem olyan leányálom. És a tetejében a mai világban, mikor megszaporodtak a terrorcselekmények, kockázatos a repülés. A gép le is zuhanhat! Szóval szerintem jól gondold meg, és utána dönts. Vannak olyan utazási irodák, akik autóbuszos csoportkisérőket szoktak keresni, nem lenne jobb a biztos földön maradni?:)
    előzmény:
    zeneca (1)
     
  24. 2004. augusztus 9. 07:2389.
    Mesélne vki, milyen a légiutskísérők interjúja? Milyen kérdésekkel bombázzák a lányokat??
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_603598 (0)
     

Címlap

top