interjú
Szerednyey Béla: „Nem azonosítottak egyik szerepemmel sem”
„A nők is lehetnek sikeresek a technológiában, és a férfiak is a divatban”
„Anya, a magnó ölébe nem lehet beleülni” – Dr. Kádár Annamária pszichológussal beszélgettünk a mesélés fontosságáról
Janza Kata: „A magánéletemben feleannyira sem vagyok határozott, mint a színpadon”
Ron Howard: „Egyetlen színész sem jutott eszembe, aki eljátszhatná Pavarottit”
„A legrosszabb, amikor rászólnak a gyerekre, hogy ne nézz oda” – interjú Köleséri Sándor alacsony termetű színésszel
Lehet parancsszóra alkotni baba mellett? – Fenyvesi Orsolya költővel beszélgettünk
„Sokszor mostam már ki olyanok gyomrát, akik később sikerrel jártak” – így dolgozik az öngyilkosmentő
„Úgy éreztem, képtelen vagyok elviselni azt a valóságot, amiben élünk”
Miskolcon stand upozott nekünk az egykori James Bond
Felbukkant egy új gyereksztár, és rögtön meginterjúvolta Brad Pittet
Juan Diego Flórez: „Szeretek bohóckodni a színpadon”
„Az ember oda megy, ahol szeretik” – Az Oscarra nevezett Tóth Barnabással beszélgettünk
„Bátorítják, hogy senki ne szenvedjen csendben” – egy magyar filmes kulisszatitkai
Jorge Bucay: „Ahogyan a taxiban utazva, a terápián sem mondják el az emberek a teljes igazságot”
Mihályfi Balázs: „Pusztítóan kemény időszak van mögöttem”
„Nem volt benne az élettel kötött szerződésemben, hogy 94 évesen filmsztár leszek” – Fahidi Éva és Szabó Réka különleges története
Gáspár Evelin: „Azért, hogy ilyen autóm legyen, a szüleim a kirakatban éltek”
Motiválatlanság, szorongás, konfliktusok: az iskolapszichológusnál is becsöngettek
„Akkor sem tudnánk megfordítani a klímaváltozást, ha mindenki elkezdene környezettudatosan élni”
„Olyan, mintha drogoznék, csak ezt a festészet hozza ki belőlem”
„Én érzésből dolgozom” – A hónap tervezője az augusztusi WAMP-on: Kesserű Andrea, a KesHa alapítója
„A halott arcára nem emlékszem, csak arra, kövér volt-e”