nlc.hu
Életmód
Menő kampányt indítottak Spanyolországban a szépség diverzitása reklámozásáért

„Minden test bikinitest” – ilyen menő kampányt indítottak Spanyolországban

A kampányt kezdeményező Nők Intézetének feje, Antonia Morillas szerint a nők testét érintő elvárások nemcsak az önértékelésükre van hatással, de a jogaikat is csorbítják. Ezért kampánnyal tesznek ellene.
Spanyol kampányfotó.

„A nyár a miénk is” – hirdeti a szlogen a spanyol kormány új kampányának poszterén, amely öt különböző testű nőt ábrázol.

A kormány kampányának célja, hogy minden nő, kinézettől és testtípustól függetlenül szabadon élvezhesse a strandot. „Minden test bikinitest” – mondta a spanyol szociális jogok minisztere, Ione Belarra.  Íme a fotó:

A BBC szerint nem fogadta mindenki kitörő örömmel a plakátot. Voltak, akik szerint a férfiak kihagyása a kampányból nem volt ildomos, míg a baloldali politikus, Cayo Lara szerint ez egyenesen az abszurditás csúcsa, ami „ott teremt problémát, ahol nem létezik”.

Szerencsére ma már egyre elfogadottabb a divat világában is, hogy sokféle női testet reprezentáljanak egy-egy hirdetésben. A legújabb trendek azonban arra ösztönöznek, hogy ne egy választott image-nek feleljünk meg, inkább legyünk önmagunk, más szóval: ne mi alkalmazkodjunk a divathoz, a divat alkalmazkodjon hozzánk.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top