Kamaszok függőségei: „Senki nem állíthatja, hogy az én gyerekemmel ez nem történhet meg”
„Igazából nem is tudom, hogyan tanultam meg franciául” – előny vagy hátrány többnyelvűként felnőni?
Csak személyek vannak, nem fogyatékosok és ép értelműek – Interjú Márton Gábor Csaba inklúzióügyi aktivistával
Adamik Zsolt: „A gyerekek nem hülyék, nagyon is tudatosan választanak maguknak könyvet”
„Észrevettem, hogy a tanárok sokat beszélnek egymásról” – így működik a rejtett tanterv
Te mennyi időt töltesz a gyerekeddel? Nyugi, többet, mint a nagyszüleink!
Tehetséges a gyerek? Akkor hagyd békén!
Gyerekmentes szálloda: antiszociális csodabogarak vagy finnyás gazdagok nyaralóhelye?
A jövő szakmái még nem léteznek, de akkor mit tanítsunk a gyerekeknek?
Miért unatkoznak a gyerekek a múzeumban?
A hadvezér és az álruhás vendéglátós: ilyen szülőkkel találkozni a játszótéren
„Egyedül maradnak a maguk küzdelmével” – sok idős ember esik lakhatási csapdába a saját házában
Az ideális gyerek nem létezik – Mit mérnek valójában a képességtesztek?
Ideje átgondolnunk, hogy bánunk a gyerekekkel
Szókincshiányos gyerekek: „Néha a legalapvetőbb kifejezéseket is el kell magyarázni”
„Beállítottam az igazgatónőhöz, hogy időnként behoznék egy lovat” – A póniló, ami iskolába és idősotthonba jár segíteni
Aspergeres, diszlexiás, dadogós gyerekből zseniális festőművész és tanár lett Debreczeni Imre
Iskolaválasztás 1×1: „Fontos, hogy ki az a tanító, akivel a gyerekem az egész napját tölti”
A család krízishelyzetbe került, de amit kaptak, az nem segítség, hanem büntetés – kit véd a gyermekvédelem?
Az első online tanítási hét egy tanár szemével – I will survive
Kinek kell áthidalnia a generációs szakadékot?
Kitálal a szocmunkás: „Mire kikerülnek innen, ezek a gyerekek nagyon rossz állapotban lesznek”
Tehenek vagy logók, egyre megy – családi élet és home office