Sztárok

Görbe Nóra hónapokat töltött Srí Lankán

Görbe Nóra hónapokat töltött Srí Lankán: „Egy számomra ismeretlen ember hívására elindultam”

Elővette a bátorságát és hosszú útra indult.

Görbe Nórát a Linda című sorozat főszereplőjeként ismerte meg az ország, a széria közel 20 évig tartott. A színésznő persze azóta is aktív, de már jóval kevesebbet szerepel a médiában. Tavaly ősszel töltötte be a 65-öt és meglepte magát egy nagy utazással. Mint mondja, eddig mindig volt itthon valaki, aki miatt nem ment el, de most összeszedte a bátorságát és útnak indult.

görbe nóra

Fotó: Smagpictures

„Megint elővettem a bátorságomat, és egy számomra ismeretlen ember hívására elindultam. Hárman voltunk a magyar férfival és egy indonéz lánnyal, és a létező legjobb útitársai voltunk egymásnak” – mondta a hot! magazinnak Görbe Nóra, aki csak egy röpke nyaralásra utazott el, de hónapokig tartó kirándulás lett belőle.

„Harmóniában alkalmazkodtunk, naponta megbeszéltük, hogy ki mit szeretne látni. Húsz városban jártunk 3000 kilométert tettünk meg, hegyeket, vízeséseket, nemzeti parkokat látogattunk. Fiatalnak éreztem magam. Ilyet 18 évesek csinálnak, hogy elindulnak egy kézitáskával a nagyvilágba” – részletezte a lapnak.