Sales megjelenések

 

Válaszd ki, hogy melyik megjelenésíti típusról szeretnél többet tudni!

 

snowfall

A megjelenés saját és branding content megjelenésre is használható, mivel erősen szponzorálható. Leginkább képi megjelenésben erős,  10-20 cikkből álló nagyobb tartalmi együttműködések speciális megjelenésére alkalmas. A snowfall oldal elemei rugalmasak, tehát a fix elemek kinézetét, pozicióját, színeit igény esetén könnyen módosíthatjuk.

 

A megjelenés a többféle lapozási technika, a változatos nyitóoldali lehetőségek és a sokféle tartalmi  egység (slide) miatt egyedi tud maradni minden tartalmi kampány esetében. A snowfall oldal szerkesztéséhez fejlesztői segítségre nincs szükség, a teljes oldal adminisztrálható.

 

 

Site-ok:   Sales megjelenések   Sales megjelenések   Sales megjelenések

 

Mit tartalmaz a megjelenés?

– snowfall oldali speciális megjelenés

– cikk oldali háttér szponzoráció

– cikk oldali banner poziciók (cikktörő, bridge, box1)

– főmenü drazsé

 

A megjelenésben a következő tartalmi típusok (slide-ok) használhatóak:

 

– Nyitóoldal – ez lehet sima képes, videós hátterű, oszlopos (többféle téma esetén)

– Cikk ajánló – ez lehet nagy képes, osztott képernyőjű

– Cikk listázó – két féle megjelenésű, oldalra scrollozható vagy lefelé. Előre megadott kategóriából húz be cikkeket.

– Videós ajánló – ez nem visz cikkre, a videó a snowfallon belül játszható le (JW, Youtube)

– Slider galéria – Előtte/utána típusú megjelenésekre

 

A slide típusok igény szerint bővíthetőek.

Szükséges leadandók a megjelenéshez

Ügyféltől:

– Hirdetői logó

– Hirdetői szín (hexa kód)

– Termék kép (átlátszó háttéren)

– Egyéb kinézeti instrukció

– Tartalmi szempontból téma megjelelölés

Fejlesztési idő

A fejlesztési idő nagysága az elkészült design tekintetében változhat, de általánosságban elmondható, hogy a snowfall oldalt 1 nap alatt össze lehet rakni.

Sablon kiajánló készítéséhez

Ez a Figma terv egy sablon snowfall nyitó + cikk + cikklista oldal tervét tartalmazza. Ezeken a slideokon kívül vannak még egyéb slide típusok is, de a kiajánlóhoz ennyi már elég, hogy lássa a partner, hogy milyen lesz a megjelenés. Váltsd láthatóvá HOWTO komponenst és a terven megjelennek azok a kommentek, amelyek segítenek eligazodni abban, hogy mi mozdítható, mi módosítható.

Landing

A landing megjelenést jellemzően olyan tartalmi együttműködések esetén használjuk, ahol a fő témán belül több altémánk van és az ahhoz tartozó cikkeket egy oldalon akarjuk megjeleníteni. A Landing egyediessége abban áll, hogy a site bal oldali egy betapadó menü kíséri végig a látogatót az oldalon, így az itt elhelyezett kattintható hirdetői megjelenés folyamatosan látható az oldalon. A menü pedig segít az oldalon belüli navigációban.

 

A mozaik oldal szerkesztéséhez fejlesztői segítségre nincs szükség, a teljes oldal adminisztrálható. Az oldalon belüli témák cikk megjelenései kategória/címke szerint automatizálhatóak.

 

Site-ok:   Sales megjelenések   Sales megjelenések

 

Mit tartalmaz a megjelenés?

– landing oldali speciális megjelenés

– cikk oldali háttér szponzoráció

– cikk oldali banner poziciók (cikktörő, bridge, box1)

– főmenü drazsé

Szükséges leadandók a megjelenéshez

Ügyféltől:

– Hirdetői logó

– Hirdetői szín (hexa kód)

– Termék kép (átlátszó háttéren)

– Hirdető url / adszerver url – A termék képek/logók kattinthatóak az oldalon

– Egyéb kinézeti instrukció

– Tartalmi szempontból téma megjelelölés

Fejlesztési idő

A fejlesztési idő nagysága az elkészült design tekintetében változhat, de általánosságban elmondható, hogy a landing oldalt 1 nap alatt össze lehet rakni.

Sablon kiajánló készítéséhez

Ez a Figma terv egy sablon landing oldal terve. Mivel a landing oldal az egyik legrugalmasabb megjelenés design szempontjából, ezért szinte minden eleme módosítható. Az alap struktúrát/elrendezést érdemes csak tartani.

 

Mozaik

A mozaik típus kifejezetten egy nagyobb téma cikkeit képes mozaikszerűen elrendeződő cikk ajánlókkal megjeleníteni. A megjelenés jelenleg teljesen kézi szerkesztésű, tehát a cikkeket egyenként kell hozzáadni az oldalhoz a megjelenés időpontjában. A megjelenés a példa oldalaknál láthatóan logóval, termék képpel szponzorálható.

 

A mozaik oldal szerkesztéséhez fejlesztői segítségre nincs szükség, a teljes oldal adminisztrálható.

 

 
Site-ok:   Sales megjelenések

Mit tartalmaz a megjelenés?

– mozaik oldali speciális megjelenés

– cikk oldali háttér szponzoráció

– cikk oldali banner poziciók (cikktörő, bridge, box1)

– főmenü drazsé

Szükséges leadandók a megjelenéshez

Ügyféltől:

– Hirdetői logó

– Hirdetői szín (hexa kód)

– Termék kép (átlátszó háttéren)

– Hirdető url / adszerver url – A termék képek/logók kattinthatóak az oldalon

– Egyéb kinézeti instrukció

– Tartalmi szempontból téma megjelelölés

Fejlesztési idő?

A fejlesztési idő nagysága az elkészült design tekintetében változhat, de általánosságban elmondható, hogy a snowfall oldalt 1 nap alatt össze lehet rakni.

Sablon kiajánló készítéséhez

Ez a Figma terv egy korábban elkészült mozaik oldal terve. Váltsd láthatóvá HOWTO komponenst és a terven megjelennek azok a kommentek, amelyek segítenek eligazodni abban, hogy mi mozdítható, mi módosítható.

 

Tesztek

A teszt oldal egy nagyon egyszerű megjelenés, ami tesztek szebb, szponzorálható megjelenésére alkalmas. Logóval, termék képpel szponzorálható.
 
A teszt oldalhoz fejlesztői segítségre is szükség van, de viszonylag gyorsan, 1 nap alatt kivitelezhető a megjelenés.

 

 

Site-ok:   Sales megjelenések   Sales megjelenések   Sales megjelenések

Mit tartalmaz a megjelenés?

– Speciális teszt megjelenés

– főmenü drazsé

Szükséges leadandók a megjelenéshez

Ügyféltől:

– Hirdetői logó

– Hirdetői szín (hexa kód)

– Termék kép (átlátszó háttéren)

– Hirdető url / adszerver url – A termék képek/logók kattinthatóak az oldalon

– Egyéb kinézeti instrukció

– Teszt kérdések

Fejlesztési idő?

A fejlesztési idő nagysága 1 nap onnantól kezdve, hogy a teszt beilleszthető módon (typeform) kész van.

Sablon kiajánló készítéséhez

Ez a Figma terv egy teszt oldal vázlata.  A teszt oldalnak elég kötött a felépítése, de a terven jelzett módosítható elemekkel azért valamennyire testre lehet szabni.

 

egyedi

Az egyedi oldal általában egy témához kapcsolódó cikkek vagy videók promó oldala, mely designos, izgalmas kinézetet, izgő-mozgó effekteket, hirdetői színeket és megjelenést könnyen kiszolgáló kampány oldal.
 
Az egyedi oldal fejlesztői támogatására attól függően lehet szükség, hogy mennyire komplex az ötlet/elkészült design. A kivitelezés ideje 1 vagy 2 hét is lehet
 
 
Site-ok:   Sales megjelenések   Sales megjelenések    Sales megjelenések   Sales megjelenések

Mit tartalmaz a megjelenés?

– Egyedi oldal megjelenés

– Főmenü drazsé

Szükséges leadandók a megjelenéshez

Ügyféltől:

– Hirdetői logó

– Termékkel/témával kapcsolatos leírás, videók, galéria képek.

– Igény szerint termék kép (átlátszó háttéren)

– Hirdető url / adszerver url – A termék képek/logók kattinthatóak az oldalon

– Egyéb kinézeti instrukció

Fejlesztési idő?

A fejlesztési idő nagysága 1-2  hét onnantól kezdve, hogy a hirdető a designt elfogadta és minden anyagot megkaptunk az oldal összerakásához.